۱۱ فروردین ۱۳۹۸، ۹:۴۸

یحیی سنوار: پرونده اسرا در رأس اولویت‌های ما قرار دارد

یحیی سنوار: پرونده اسرا در رأس اولویت‌های ما قرار دارد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که پرونده اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در رأس اولویت‌های این جنبش در گفتگو با مسئولان مصری و قطری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه تاکید کرد که پرونده اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در رأس اولویت‌های جنبش متبوعش در گفتگو با مسئولان مصری و قطری قرار دارد.

بر اساس این گزارش، السنوار تصریح کرد که اولین مسئله‌ای که در گفتگوهای جنبش حماس با مسئولان مصری و قطری مطرح است، مسئله اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی است.

سنوار مشارکت باشکوه و گسترده فلسطینیان در تظاهرات میلیونی بازگشت در مرز غزه را به منزله تجدید بیعت ملت با مقاومت فلسطین و تأکیدی دوباره بر حق بازگشت و شکستن محاصره کامل غزه دانست.

وی افزود که ما بر اصول ثابت و ملی خود و حق بازگشت پایبندیم و به تظاهرات بازگشت تا شکستن محاصره، آزاد سازی فلسطین و بازگشت آوارگان ادامه می‌دهیم و ملت فلسطین که امروز به طور باشکوه در تظاهرات بازگشت شرکت کرد، بار دیگر تاکید کرد که خواستار برخورداری از یک زندگی شرافتمندانه است.

کد خبر 4578733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha